7 Ocak 2012 Cumartesi

ALİAĞA BELEDİYESİ, "ÇOCUK EVİ'NDE" OKUL ÖNCESİ 92 MİNİK EĞİTİYOR

ALİAĞA BELEDİYESİ’NİN SOSYAL BELEDİYECİLİK HİZMETLERİNDEN “ÇOCUK EVİ” HER YIL YÜZ ÇOCUĞA OKUL ÖNCESİ EĞİTİM VERİYOR

ÖĞRENCİLERE SÜPRİZ “HOŞGELDİN 2012” PARTİSİ

ALİAĞA BELEDİYESİ, “ÇOCUK EVİ’NDE” OKUL ÖNCESİ MİNİKLERİ EĞİTİYOR

ALİAĞA- İZMİR (07.01.2012)- Aliağa Belediyesi’nin Sosyal Belediyecilik faaliyetleri kapsamında eğitim veren Belediye Çocuk Evi’nde okul öncesi eğitim alan 4,5 ve 6 yaş gurubu çocuklar çağdaş standartlarda eğitim alıyor. Aliağa Belediyesi Çocuk Evi’nde eğitim gören 92 minik, 2012 yılını düzenledikleri “Hoş geldin 2012” partisinde pasta kesip, doyasıya kutladı.

MİNİKLER, HOŞGELDİN 2012 PARTİSİNDE EĞLENDİ
İzmir’in Aliağa ilçesinde Belediye tarafından vatandaşların hizmetine sunulan Belediye Çocuk Evi, çağdaş standartlarda okul öncesi eğitim veriyor. Çocuk Evi’nde 4-5-6 yaş gruplarında 92 öğrenci eğitim görüyor. Aliağa Belediyesi Çocuk Evi’nde eğitim gören minik öğrenciler, öğretmenleri tarafından hazırlanan sürpriz “Hoş geldin 2012” etkinliğinde gönüllerince eğlendi. Çocuk Evi içerisinde bulunan etkinlik salonunda düzenlenen “Hoş geldin 2012” etkinliğinden habersiz olan çocuklar, öğretmenlerinin yaptığı sürpriz etkinlikte bol bol eğlenirken renkli görüntülerde oluşturdu. 

YENİ YILDA BİR YAŞ BÜYÜDÜLER
Aliağa Belediyesi Çocuk Evi Müdürü Necla Evren “Öğrencilerimiz 2012’ye bir yaş büyüyerek ve yeni umutlarla girdi. Bizler de öğrencilerimize sürpriz bir etkinlik hazırlayarak onları mutlu etmek istedik. Öğrencilerimizin mutluluğunu gözlerinden okumak bizleri daha çok mutlu etti. Öğrencilerimiz hem eğlendi hem de birlik ve beraberlik içerisinde hareket etmeyi öğrendi” dedi.

BAŞKAN OĞUZ; OKUL ÖNCESİ EĞİTİM TOPLUM İÇİN ÖNEMLİ
Aliağa Belediye Başkanı Turgut Oğuz, okul öncesi eğitimin, çocukların sosyalleşmesi ve yaşam boyu başarılı olması için çok önemli olduğunu ifade ederek, “Yaşamın temeli 4-5,6 yaşlarında atılıyor. Sosyalleşme ve özgüvenin gelişmesi bu yaşlarda oluşuyor. Sosyal Belediyecilik anlayışımız gereği, Belediye Çocuk Evi’ne büyük önem veriyoruz. Bu yıl 92 çocuğumuz burada çağdaş değerlerle eğitim alıyor. Öğretmenlerimiz tarafından Çocuklarımız için sürpriz bir eğlence düzenlendi. Bu eğlencede miniklerimizin ne kadar mutlu olduklarını gördük” dedi.