12 Kasım 2011 Cumartesi

HELVACI'DA ASKER YEMEĞİ DÜZENLENDİ

ALİAĞA’DA ASKERE UĞURLANACAK GENÇLER İÇİN YEMEK DÜZENLENDİ.. 

HELVACI’DA ASKER YEMEĞİ DÜZENLENDİ 

ALİAĞA/İZMİR(12.11.2011) Aliağa’nın Helvacı mahallesinde düzenlenen, askere gidecek gençlerin ailelerince yapılan geleneksel asker yemeğine yüzlerce kişi katıldı. Meydanda yakılan odun ateşinde pişirilen yemelerden gün buyunca gelen Helvacılılara ve misafirlere ikram edildi.

91/4 tertip askere gidecek gençlerin ailelerince düzenlenen hayır yemeğine Aliağa Belediyesi Başkan Vekili Münir Nurettin Bayrav ve Belediye Özel Kalem Müdür Özkan Kaçar da katıldı. Dua ve mevlit okunan asker yemeğinde gençlerin bayramını kutlayan moral veren Bayrav; “Çok kutsal bir göreve gidiyorsunuz Şimdiden hayırlı teskereler diliyorum” dedi.  

Helvacı’da askerler için düzenlenen hayır yemeklerinin uzun yıllardır geleneksel olarak devam ettiğini belirten Aliağa Belediyesi Başkan Vekili Münir Nurettin Bayrav “Vatani görevlerini yapmak için askere gidecek olan evlatlarımızın hayırlısıyla gidip gelmelerini temenni ediyorum. Bu gibi etkinlikler birlik ve beraberliğin kardeşlik duygularının arttığı önemli günlerdir. Ben de asker anaları babaları gibi evlatlarımız ile gurur duyuyorum. Manevi yönü hiçbir şeyle kıyaslanmayacak, çok kutsal bir göreve gidiyorsunuz.  Gençlerimizin görevlerini en iyi şekilde yapacaklarına inanıyorum.  Evlatlarımıza şimdiden hayırlı teskereler diliyorum.” dedi.