12 Mart 2012 Pazartesi

ALİAĞA BELEDİYESİ BİLGİSAYAR ÖĞRETİYOR

ALİAĞA BELEDİYESİ BU SEZON 3. KEZ GENÇLERE BİLGİSAYAR EĞİTİMİ VERİYOR. 

Aliağa Belediyesi'nin sertifika programlarıyla eğitim ve meslek edindirme çalışmaları kapsamında gerçekleştirilen bilgisayar kurslarına her yaştan Aliağalı büyük ilgi gösteriyor. 
Aliağa Belediyesi'nin, Milli Eğitim Bakanlığı onaylı Sertifikalı Bilgisayar Eğitimi yoğun ilgi üzerine bu sezon üçüncü kez veriliyor. MEB onaylı Sertifikalı Bilgisayar işletmenliği eğitimi sonunda 160 saatlik eğitimi başarıyla tamamlayan gençler sertifikalandırılacak.
 
KURS HAFTA İÇİ HER GÜN 18.00–21.00 SAATLERİ ARASINDA
Çeşitli temel bilgisayar programları ve işletim sistemlerini kapsayan sertifikalı eğitim programı hafta içi her gün 18.00–21.00 saatleri arasında Aliağa Belediyesi İnternet Evi'nde veriliyor. Eğitimi başarıyla tamamlayan kursiyerlere Milli Eğitim Bakanlığı onaylı "Bilgisayar Kullanımı (Bilgisayar İşletmenliği- Operatör) belgesi verilecek.
 
BAŞKAN OĞUZ; "EĞİTİMLER DEVAM EDECEK"
Aliağa Belediye Başkanı Turgut Oğuz iş yaşamında bilgisayar kullanımının önemine işaret ederek "Bilgisayarı etkin kullanabilen gençlerin çalıştıkları işte başarılı olma, yeni iş bulma şansları artıyor. Bu sezon üçüncü kez bilgisayar işletmenliği kursuna başladık.  Gençlerimizin sertifikalı eğitimlere katılarak bu eğitimlerin onların iş yaşamına katkı sağlamasını amaçlıyoruz. Kursumuza bu dönem katılmayan gençlerimiz üzülmesin. 160 saatlik kursun sona ermesinden sonra yeni dönem için kurslarımız devam edecek." dedi.