12 Şubat 2015 Perşembe

ALİAĞA BELEDİYESİ EĞİTİM FAALİYETLERİNE HIZ KESMEDEN DEVAM EDİYOR

ALİAĞA BELEDİYESİ EĞİTİM FAALİYETLERİNE HIZ KESMEDEN DEVAM EDİYOR

 

PSİKOLOG ÜSTÜN DÖKMEN’DEN YAŞAMA DAİR

 

ALİAĞA BELEDİYESİ

 

FOTOĞRAFLI /

 

İZMİR-ALİAĞA (12.02.2015) - Aliağa Belediyesi eğitim faaliyetlerine hız kesmeden devam ediyor. 

Her fırsatta ilçe sakinlerini bilinçlendirmek için eğitim seminerleri düzenleyen Aliağa Belediyesi,  ünlü akademisyen ve psikolog Prof. Dr. Üstün Dökmen'i Aliağalılarla buluşturmaya hazırlanıyor.

Prof. Dr. Üstün Dökmen,  Aliağa Belediyesi’nin düzenlediği ‘Dünyayla ve Kendimizle Tanışmak’ isimli söyleşiye konuşmacı olarak katılacak.

 

PSİKOLOG ÜSTÜN DÖKMEN’DEN YAŞAMA DAİR

Akademisyen kimliğinin yanı sıra yazdığı kitaplar ve televizyon programlarıyla da tanınan Prof. Dr. Üstün Dökmen, anne baba tutumlarının çocuğa yansımasından, insan ve toplum psikolojisine, stresle başa çıkma yollarından ilişkilerde iletişim becerilerinin önemine kadar yaşama dair birçok konu hakkında önemli ipuçları verecek. 

 

18 Şubat Çarşamba günü Tüpraş Halk Eğitim Merkezi’nde gerçekleştirilecek olan eğitim programının başlama saati 20.00. Aliağalıların merakla beklediği seminer herkese açık ve ücretsiz olarak gerçekleşecek.

 

KUTU KUTU 

Kişisel gelişim ve toplum sağlığı eğitimlerine önem veren Aliağa Belediyesi bu etkinlikler ile ailelere, öğrencilere ve öğretmenlere; öğrencilerde başarıyı engelleyen faktörler, başarıda aile faktörü, öğrenci motivasyonu nasıl sağlanır, davranış sorunu olan öğrencilerle baş edebilme yöntemleri, sınav ve sınav kaygısı yönetimi gibi konu hakkında seminerler, konferanslar ve söyleşiler düzenliyor