19 Haziran 2012 Salı

ÇOCUKLAR BİSİKLETİ OKULUNDA ÖĞRENECEK

ÇOCUKLARA TRAFİKTE DAVRANIŞ KURALLARINI ÖĞRETEN ALİAĞA BELEDİYESİ TRAFİK EĞİTİM OKULU EĞİTİMLERE BAŞLIYOR

Çocuklara küçük yaşlardan itibaren trafik eğitimi vererek bilinçlendirmeyi hedefleyen Aliağa Belediyesi, Çocuk Trafik Eğitim Okulu'nun 2012 yaz kurslarını başlatıyor. "Bugünün küçükleri, yarının sürücüleri" sloganıyla eğitim veren Aliağa Belediyesi Çocuk Trafik Eğitim Okulu'nda bugüne kadar yüzlerce çocuk eğitim gördü. 
Aliağa Belediyesi, İlçe Emniyet Müdürlüğü ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliğinde gerçekleşen eğitimlerde çocuklara bisiklet kullanmadan, temel trafik kurallarına kadar güvenli trafik uygulamaları öğretiliyor. Eğitimler, trafik Eğitim Uzmanı İsmail Hakkı Ergün tarafından veriliyor. 

YAZ DÖNEMİ EĞİTİMLERİ BAŞLIYOR
Aliağa Belediyesi Trafik Eğitim Okulu'nda yaz dönemi eğitimleri başlıyor. 20 Haziran'da başlayacak eğitimler için kayıtlara veliler büyük ilgi gösterdi. Eğitimlere 100'ün üzerinde çocuğun katılması bekleniyor. Eğitimlere başvurular, Aliağa Belediyesi Halkla İlişkiler Müdürlüğü'ne yapılıyor. 

5-12 yaş arası çocukların ücretsiz eğitim alabileceği eğitimler hafta içi her gün 18.00-20.00 saatleri arasında verilecek. Temel trafik kuralları ve trafik bilgisinin yanı sıra bisiklet kullanmanın kurallarına ilişkin teorik ve pratik eğitimin verileceği dönemim sonunda çocuklar hem sertifika hem de çocuk ehliyeti sahibi olacak.  

BAŞKAN OĞUZ; "KÜÇÜK YAŞTA TRAFİK BİLİNCİ İÇİN"
Aliağa Belediye Başkanı Turgut Oğuz, Türkiye'nin kanayan yaralarından biri olan trafik kazalarına, ancak küçük yaşlardan bilinçlendirme ve eğitimle çözüm bulunacağını söyleyerek, "Küçük yaşlarda kazanılan davranış ve bilinç yaşam boyu sürüyor. Bu yüzden özellikle trafik eğitiminin küçük yaşlardan itibaren verilmesi çok önemli. Belediyemiz, İlçe Emniyet Müdürlüğümüz ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüz işbirliğinde bu eğitimleri yapıyoruz. Ailelerin ve çocukların bu eğitimlere ilgisinden çok memnunuz" dedi.